News

Se u film protettivu hè classificatu secondu u scopu di l'usu, pò esse divisu in i seguenti spazii differenti: superficia di produttu di metallu, superficia di produttu di plastica, superficia di produttu elettronicu, superficia di produttu di metallu rivestitu, superficia di produttu signu, automobile A superficia di u pruduttu. , a superficia di u produttu di u prufilu è a superficia di l'altri prudutti.

L'applicazione di i seguenti quattru materiali diffirenti di film protettivu:

1. Film protettivu fattu di materiale pp:

Questa film protettiva deve esse apparsu prima nantu à u mercatu.U nomu chimicu pò esse chjamatu polipropilene, perchè ùn hà micca una capacità d'adsorption, per quessa, deve esse pegatu à questu, è dopu à strappallu, Ci sarà sempre tracce di cola nantu à a superficia di u screnu.S'ellu pigghia assai tempu, pruvucarà ancu a corrosione à u screnu, cusì ùn hè più utilizatu.

2. Film protettivu fattu di materiale pvc:

A grande caratteristica di a film protettiva di PVC deve esse chì a so texture hè relativamente suave è hè assai còmuda per incollà.Tuttavia, sta film protettiva hè relativamente pesante in materiale è a so trasmittanza di luce ùn hè micca assai bona.L'intera schermu sarà relativamente fuzzy è sbucciate.A schermu posteriore ferma ancu stampata, perchè cambierà cù u tempu, cusì a vita di serviziu hè assai corta.

3. Film protettivu fattu di materiale pe:

U materiale di sta film protettiva hè principalmente LLDPE, è u materiale hè flexible è hà un certu gradu di stretchability.U spessore normale hè mantinutu trà 0.05mm-0.15mm.A viscosità hè determinata secondu i bisogni di i clienti In fattu, a film protettiva fatta di materiale pe pò ancu esse principarmenti divisu in: film anilox è film electrostatic.

Frà elli, u film elettrostaticu usa principalmente l'electricità statica per assorbe a forza adesiva.Ùn hè micca bisognu di cola, per quessa hè relativamente debule in viscosità.Hè spessu usatu per a prutezzione di a superficia di i prudutti cum'è l'electroplating;mentri a film anilox hà più maglia nantu à a superficia.Stu tipu di film protettivu hà una bona permeabilità di l'aria, è l'effettu di aderenza hè ancu più bellu.A cosa principal hè chì hè assai pianu è ùn hà micca bolle.

Quattru, film protettivu di materiale opp:

Se osservate da l'aspettu solu, sta film protettiva hè relativamente simile à l'animali, è hè ancu relativamente grande in durezza, è hà un certu rendimentu ritardante di fiamma, ma l'effettu di tutta a pasta hè relativamente poviru, cusì hè ancu relativamente pocu. in u mercatu.Hè raru per vede l'usu di sta film protettiva.

In fatti, ci sò parechji tippi di film protettivi chì ponu esse classificate in termini di usu.Per esempiu, ci sò filmi protettivi cumuni per l'automobile, i filmi di conservazione di l'alimentariu, i prudutti digitali è i filmi protettivi di a casa.I materiali sò dinù à pocu à pocu cambiatu da u pp pricidenti Sviluppatu à u più pupulare ar materiale nant'à u mercatu, tuttu u prucessu di sviluppu hè sempre relativamente longu, cusì sarà favuritu da a maggiuranza di u mercatu.


Tempu di posta: 07-07-2021