News

1. Film protettivu PE, chì cundizioni deve esse scuntrà per esse cunsideratu bè?

Chì tipu di film protettivu PE hè cunsideratu bè?Sta quistione, da un puntu di vista fundamentale, si riferisce à i bisogni basi è e cundizioni chì stu tipu di film protettivu deve esse cumpletu per esse usatu bè.Dunque, a risposta hè:

Cundizione 1: L'adesivu di a film protettiva hè adattatu, faciule da strappare è appiccà, è ùn ci sarà micca residu.

Cundizione 2: Dopu à u cambiamentu in u tempu, l'aumentu di a forza di peeling hè più chjuca.

Cundizione 3: Ancu s'ellu hè espostu à u sole, pò guarantisci una vita di serviziu di sei mesi à un annu.

Cundizione 4: Ancu s'ellu hè guardatu per più di un annu, a so qualità ùn cambia micca.

Cundizione 5: Ùn contaminarà micca l'ambiente, ùn corroderà, è ùn serà micca propensu à i cambiamenti chimichi.Inoltre, e proprietà meccaniche pò ancu esse bè mantenutu.

2. Chì materiale hè u core di a film protettiva PE?Inoltre, ci hè una film protettiva speciale per l'acciaio inox PE?

U core di bobina in u mità di u film protettivu PE hè fattu di PE, è ci sò dui tipi di novi pipi è pipi fatti di materiali riciclati.Dunque, ùn sò micca listessi in termini di prezzu.In a quistione 2, a risposta hè sì, vale à dì, in a film protettiva PE, ci hè una film protettiva speciale per l'acciaio inox PE.

3. Dopu chì a film protettiva PE hè incolata, spots bianchi appariscenu nantu à a film.Chì ghjè u mutivu?

Film prutittivu PE, s'è spots bianchi cumparisce dopu à a cola hè appiicata, allura, u mutivu specifichi hè l'esistenza di particeddi cola, o a temperatura di coccia irregolari, in più, hè dinù pussibule chì ci hè un prublema cù u capu di rivestimentu Dunque, hè necessariu di investigà unu per unu per scopre u veru mutivu di risolve in modu efficace.Inoltre, stu prublema hè un prublema di qualità di u produttu è deve esse attentu.

1. Diversi lotti di tinta sò aghjuntu à l'obiettivu di l'ispezione di a dimensione di particella è strettamente cuntrullati, soprattuttu quelli induve a dimensione di particella è a dimensione di particella di u tippu di tinta di u fondu pienu è a dimensione di particella sò spargugliati fora di a scala standard ùn sò micca scelti;sceglite un fornitore eccellente è stabile.

2. Aduprate adesivo speciale per film protettivu elettronicu.L'adesivu speciale per a composita di film protettivu elettronicu hà una tensione superficiale più bassa, è u so effettu di revestimentu è sparghje nantu à a superficia di a capa di cola hè significativamente megliu cà quellu di l'adesivi per u scopu generale.Hè assai faciule di cuntrullà u nivellu di u liquidu di cola usendu cola di cola, è hà una cundizione ideale di revestimentu.In quantu à e cundizioni di revestimentu adesivo solu, l'usu di cola elettronica pò eliminà a pussibilità di spots bianchi.

3. Ci hè una certa rilazioni currispundenti trà a viscosità di a cola è u numeru di linii di u rollu di u screnu.Se l'intervallu di currispondenza hè troppu grande, a cundizione di revestimentu di a cola serà danatu, è l'occurrence di "spots bianchi" hè più impurtante.

4. Sceglie u metudu di gluing film protettivu ilittronica.A tecnulugia di rivestimentu cumunimenti utilizata hè a film di stampa (superficie di tinta) incolla.Quì, un metudu di revestimentu speciale hè utilizatu per evitari a quistione di a penetrazione irregolare di a capa di tinta da l'ester etilicu è evità u prublema di a penetrazione irregolare di a capa di tinta da l'ester etile., À u stessu tempu, l'adhesiu revestitu pò copre a superficia di a capa di cola in modu abbastanza è uniforme, chì pò eliminà i punti bianchi in modu eccellente.Ma sta tecnulugia hà i so grandi limitazioni.Prima, hè solu limitatu à u compostu di VMPET, mentri àutri filmi protettivi elettronichi seranu allungati è deformati sottu l'effettu di a tensione sottu l'influenza di u calore in u fornu;in segundu, sacrificeranu certa forza di buccia..

5. L'imprese di imballaggio flexible anu da aderisce à e linee di pulizia regulare per u rullu di rivestimentu è maestru di metudi di pulizia precisi per u rullu di rivestimentu.Quandu si pruducia un film di stampa full-white o light-background, deve esse attentu à dui punti.Prima, a lama di duttore, u rullu di rivestimentu è u rullu flattening deve esse puliti completamente prima di a produzzione.

6. L'adesivu deve esse completamente seccu.Perchè a pruprietà di a barriera di l'alluminiu hè megliu, se u ligame in u film compositu ùn hè micca completamente seccu, dopu chì a film composite entra in a sala di maturazione, una grande quantità di solvente residuale deve esse liberatu rapidamente, è sottu à a barriera di l'alluminiu. film protettivu elettronicu, hè obligatu à furmà bolle di vapore.Puderà ancu dimustrà u fenomenu chì ùn ci hè micca spots bianchi quandu a macchina hè spenta, ma spots bianchi appariscenu dopu a curazione.


Tempu di post: 19-May-2021